Balkongstädning

Haft världens storstädning på balkongen idag.
Trallen som ligger på betonggolvet har blivit sådär äckligt grön av regn under några år (den såg ut så då jag flytta in). Vet inte riktigt varför den blir så grön?
I alla fall så har jag skurat som en galning där. Det blev kanske inte som nytt, men fräshare ändå.

Piffat och gjort mysigt för en fika.
Tyvärr får jag flytta in allt utom möblerna ikväll, ifall det skulle bli dåligt väder.. Saknar inglasad balkong!


bilden går att förstora, öppnas i nytt fönster

Jag skulle vilja lägga Acacia trall i stället för de här hemmagjorda plankorna, det ser lite fräshare ut.
Samtidigt skulle det vara himla mysigt att slipa till de jag har och måla allt vitt.. även det hemmabyggda "staketet"..

Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag har också städat balkongen idag - men eftersom att jag aldrig bott i min lägenhet när det varit sommar så har jag bara två sketna gröna plaststolar på min balkong. Din balkong var ju skitsnygg!!

2009-04-07 @ 20:08:53
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättemysig balkong!

2009-04-16 @ 12:48:57
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0