I solen

Jag hoppas att ni alla haft en bra helg!
Jag har försökt njuta av tiden med alla som är lediga om helgerna och jobbar i veckorna.
För mig blir det ju lite som helg i veckorna med, när inget extra jobb erbjuds på Guldfynd.
Klagar inte, för som i dag kan jag bara ligga på balkongen i solen och njuta med datorn jämte.
Samtidigt blir helgerna ändå roligare, då alla andra är lediga med!

Igår blev det loppis med pappa, fik på café och lite annat smått och gått. Man får liksom njuta så länge man kan.
På kvällen blev det mys med mitt ♥, och det är inte fy skam det heller!

Ska njuta av lite kaffe här nu, men sen väntas uppdatering med bland annat mitt loppisfynd.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken loppis var ni på? :) Spännand eo se vad du fyndade!

Håller med dig, riktigt nice o sitta på balkongen :) Ska snart käka lunch där :)

2009-04-20 @ 12:50:31
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0