Bara en liten paus

Jag tog bara en liten paus, det händer mycket ibland. Så mycket tankar och händelser att man bara inte hinner sortera allt.
Men nu ska det väl bli lite lugnare tror jag.

Har världens hemskaste mensvärk. Tydligen så blev den 10x värre efter skrapningen. Efter att ha vart rätt ordentligt jobbig normalt sett, men då bara hållt i sig ca 2-3 dagar, så gick det till att göra ont konstant med kramper titt som tätt, och än så länge har det hållt i sig ca 5 dagar. Och inte har det blivit bättre ännu heller. Det börjar bli väldigt frustrerande..

Fick tipset att äta värktabletter med koffein i, då det löser upp "knutarna". Frågan är, vad finns det för värktabletter med koffein, förutom migräntabletter? Kan man ta de mot värk i magen ändå?

Kommentarer
Postat av: Cina

Treo innehåller koffein,men dom får du inte ta för ofta...

Sen finns både Magnesyl och Bamyl med koffein...



Och inte att förglömma,det bästa knepet mot mensvärk av alla ;-)

Ha sex... :-)

Inte så fräscht just då kanske...men det hjälper garanterat ;-)



Kram ♥

2009-04-27 @ 16:27:17
Postat av: Spessartin

Usch, vad jobbigt med sån mensvärk. Det finns ju Bamyl med koffein i. Annars funkar akupunktur jättebra mot mensvärk.

2009-04-27 @ 20:40:01
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har lagt ut en ny modellbild i min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-27 @ 20:44:59
Postat av: Bergodalvana - Nettan

Hjälp vad jobbigt med så mycket värk. Jag hade också hemsk värk förut (inte så hemsk som din dock) sen började jag träna ofta och vips nu har jag inte känt av något på ett år snart. Vilken befrielse!



Ang tabl kanske man kan blanda typ Ipren och så en stor,stark kaffe på det ;-)



Hoppas att allt går bra med cellförändringen och att du fick hjälp från någon bra läkare. Kram

2009-04-28 @ 09:59:33
URL: http://bergodalvana.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0