Fika me papi

Efter loppisen igår fikade jag och pappa på Brunnskatten, ett fik som ligger precis bredvid brunnsparken i Ronneby.
Min ena syster jobbade där innan. Det är i alla fall världens mysigaste fik!
Byggnaden är kulturmärkt och därför har den riktigt gammal stil. Dock är tapeterna här nya, från Boråstapeter.
Hela cafét består av olika bord och stolar, soffor och fåtöljer, i gammal stil. Jag bara älskar det!
Cafét ligger på ovanvåningen i byggnaden, och nedervåningen är en butik med lite dyrare inredningsprylar, kläder från dyrare märken etc. Ett sånt där ställe där jag helt klart hade kunnat jobba! :-D

Pappa: - Mia ta kort på mig!
Hahaha, världens underbaraste! Man vet ju direkt vart jag får min humor och mina idéer från ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt café! :)



Ja testa det med tomaterna, det var verkligen gott! :) Ett tips, ska du till 34an var där när det öppnar..folk har blivit helt crazy där ha ha.

2009-04-20 @ 19:09:07
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul idé! :) Ja visst, det kan vi väl göra? :) Jag har inte varit där på ett tag nu! Vi får iaf mötas typ 8.45-8.50 där utanför. Sist så knuffade dom in mig typ ha ha. Det är som ett litet Ullared! :D

2009-04-20 @ 19:26:26
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det kör vi på :D Fast kanske en kaffe ist för min del ;) Vi kan ju höras på sms! Kramkram :)

2009-04-20 @ 20:00:31
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0