Min hall

Jag vet ju att ni vill se lite mer hur jag har det, hur jag bor..
Lägenheten är under konstruktion konstant, hittills är det bara köket och vardagsrummet som är klart. Egentligen är inte ens vardagsrummet helt klart..

Hallen blir nästa projekt, tapter + eventuell väggmålning. Har dessutom två hallar, en som man ser skymten av på första bilden, där finns fin bröstpanel.. Men vet inte riktigt vad jag ska göra med 'entré-hallen' än..
Såhär ser det i alla fall ut just nu.
Spegel - Jysk, Sittpuff med förvaring - Netto, Förvaringslådor med rosor - Karlssons (lågprisvaruhus)
Tavla med svart ram - egentillverkad av gammal tapet (ramen ska bli vit eller silverfärgad)

Rakt fram finns toalett, till vänster sovrum, höger vardagsrum. Stängda dörren jämte min gammelfarmors sekretär är en stor "walk-in" garderob. Typ. Den är också ett blivande projekt, men långt långt fram..

Kommentarer
Postat av: jenny

Fint :) Mera fina bilder :) Jag skulle gärna vilja se mera utav dig & dina tips om kläder/skönhet som du alltid visade så mycket förr. Fast de kanske ska bli en nystart utan det ;) + vad har du för program när du fixar dina bilder?! Nått tips på gratis prg. Trevlig dag!

Mvh Jenny.

2009-04-08 @ 07:49:22
Postat av: Linda

Ja, det är klart att man blir lite less när man ser att statistiken är betydligt högre än de som kommenterar. Det känns som att man ger så mycket av sig själv men får absolut noll tillbaka. Det är lite trist. Men jag har inte så många läsare på denna bloggen så för mig för det inte så mycket.



Roligt att se bilder från din lägenhet :) Det ser stort och rymligt ut. Hur stor är den?

2009-04-08 @ 11:26:59
URL: http://lindahelenajosefina.blogg.se/
Postat av: Maria

Det vore jätteroligt! =D

Är allt bra med dig? Det var ett tag sen jag såg till dig i bloggvärlden =)

2009-04-08 @ 14:34:30
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Sött med förvaringslådorna!

2009-04-08 @ 16:04:51
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Mia

Jenny Jag vet inte riktigt ännu om jag kommer orka köra på riktigt den stilen som jag gjorde förr. Just bilder på mig, skönhet, mode och sånt. Som det är nu känns det mest pinsamt att stå och posa och lägga upp en "dagens outfit". Det är så kopierat, så många kör med det att man känner sig lite.. töntig :-P

Men visst kommer jag säkert slänga ut lite bilder på mig längre fram, just nu är det mest bristen på en bra kamera som gör att jag inte gör det. Min är riktigt kass på porträttbilder..

Men lite mode och skönhet är ju inte helt omöjligt att det kommer dyka upp en del av ändå. Blandat med så mycket annat, som vanligt hos mig ;-)



Jag använder Photoshop CS2, det kostar rätt mycket, finns att ladda ner för den som vågar nu när Ipred trätt i kraft. Mitt är köpt iaf.

Picasa ska vara ett bra garitsprogram. Det tillhör Google, så googla på det så kommer det upp vart du kan ladda ner det. Jag använder det inte, gjorde ett tag då det kom, men är ju van och bortskämd med Photoshop så jag la ner det. Kram på dig

2009-04-09 @ 12:11:49
URL: http://mimod.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofi

Jag ser att du möblerat om. det hade du inte när jag var uppe hos dig sist väl? :P fint det blev :)

2009-04-09 @ 13:19:07
URL: http://annsofi87.bilddagboken.se
Postat av: Linda

va mysigt du har det!

2009-04-10 @ 08:39:42
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0