Påskens traditioner

Mycket tokiga traditioner utförs på påsken. Här är en utan dem:


Kommentarer
Postat av: MOOLIN.SE

Har du ätit Memma någongång? förra året firade jag finsk påsk och jag kan meddela att det smakar som rågbröd som legat i vatten i tre veckor och så har man ovispad grädde på det?



Inte så dansband.

2009-04-14 @ 16:19:03
URL: http://www.moolin.se
Postat av: Anonym

Mia; Det är väldigt lätt att både arbeta med dekorplast och sätta upp/ ta ner det. Jag rekommenderar det varmt. :) Jag har beställt på Mellmine.se. Men det finns även i tapet/ måleriaffärer. I bland kallar man det för kontaktplast. Lycka till med pysslandet! :)

2009-04-14 @ 16:23:39
Postat av: Maria

Hej hej! =) Jag hann tyvärr inte med någon fika, men jag kommer ned i sommar igen och då är jag där i en vecka så då borde jag hinna med en! =)



Kram

2009-04-14 @ 16:30:08
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0