Ruffsa till

Karin Mannerstål har ett sånt där härligt hår som man bara skulle vilja ruffsa till.


Skulle jag någonsin träffa på henne så tvivlar jag på att jag skulle kunna hejda mig.. undra vad hennes reaktion skulle bli?
Frågan är om man ens ska fråga först?

Jag: - Hej Karin! Kan jag få ruffsa dig i håret?
Karin: - Ehh..nej?

Man ska nog köra överraskningsmetoden.

Jag: - *ruffsa*
Karin: - *frågetecken*
Jag: - Hej Karin, vilket härligt hår!
Karin: - *ger mig en min av förvåning och ilska*
Jag: - Hejdå Karin, tack för ruffsen! *springer iväg*

Fast jag tror inte Karin kan bli arg. Hon ser snäll ut. Så jag tror faktiskt att hon bara hade blivit jätteglad om jag ruffsat henne i håret! Hon hade säkert blivit så glad att hon bett mig göra det igen. Säkert!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahaha det hade jag velat se ;)

2009-04-21 @ 21:41:55
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Nyfiken läsare

asgarv Klockrent!

Din blogg är så fin & rolig.

Ha det fint!

2009-04-23 @ 12:19:48
Postat av: Maria

Tack tack! =D



Haha det hade arit en syn att se dig gå fram till henne och rufsa om ;)

2009-04-24 @ 18:27:19
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Ja, att försöka göra slut på grejjer är verkligen bra. Vi har nått långt på det planet nu, men jag tror att det kan fortsätta länge till, för det finns ju massor med saker som man bara samlar på sig liksom.

Son du säger med schampot, det är så tråkigt att använda nåt gammalt när man köpt nåt nytt, likaså brukar jag vara expert på att fynda på Body Shop och då köper jag kanske två eller tre flaskor och deras grejjer är ju så himla dryga att de varar en evighet, typ tills nästa rea de har...



När det gäller pålägg är det lite samma här, vi bunkrar upp inför helgen och sen lyckas vi inte äta upp allt, antingen har vi det så länge i kylen att vi måste slänga det eller så får sambon med sig det till jobbet. Känns hemskt att slänga,s amtidigt som jag hatar att köpa för lite så att det tar slut.



Hur har det gått med gynmottagningen? Fått något svar från dem?

2009-04-25 @ 07:50:11
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0