Sunny day

Helt galet vilken fantastisk dag det har varit!
Våren är ju verkligen här på riktigt nu! Häromdagen sa de till o med på nyheterna att Karlshamn var varmast i hela landet med 14 grader. Idag har det väl inte varit riktigt lika varmt, men gott och väl varmt!

Började dagen med en timmes powerwalk efter frukost, satte mig på balkongen med en kopp kaffe och solade i en två timmar typ. Grymt skönt med lä! Fick liite färg iaf :-)

Umgåtts med en vän hela dagen sen, fikat, provat jeans, pratat skit o bara haft det super!

Imorgon ska vi gå 5 kilometers sträckan i skogen med hennes hundar (gjorde detsamma igår), och så kl 13 ska jag möta mamma efter jobbet och ta en cykeltur till hamnen där vi ska köpa kaffe o glass ^^,
Snacka om vardagslyx! Man får passa på när ingen vill att man ska hoppa in och jobba :-P


Förövrigt funderar jag mycket över vad jag ska skriva i bloggen.. vet inte riktigt alls.. försöker ju göra en ny start, så vad vill ni komma in och läsa om här? :-)

Kommentarer
Postat av: sara

kul o se lite vad du har för dig med! :)

Kram!

2009-04-03 @ 08:56:23
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0