Timberland vinterkängor


Jag är ägare till ett par sånna här vrålsnygga och galet praktiska vinterkängor från Timberland.

Tyvärr är de i storlek 36, medans jag är en 37:a. Jag önskar så att det skulle kunna gå, men det gör det inte. Så vida jag inte tänkt gå barfota i de i vinter.. Men jag tror inte det är någon höjdare.

De är dessutom helt oanvända..

Frågan är, kan man sälja vinterskor på sommaren? Köper folk det?
Nypriset är 1600:- ungefär.. vad bör man begära för ett par helt oanvända då?



Önskar att alla ni som kollar in varje dag, vore lite bättre på att kommentera.. tråkigt att se så många som ändå läser, men inte säger ett knyst.. Det skapar inte precis mer blogglust, om jag får lov att säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Kattis

HAALLÅÅÅÅ!! :)

En av dina gamla läsare här.. tog ett tag innan jag hittade hit, men nu är jag här! Har inte för vana att kommentera någonstans men ska bli bättre på det! Kul att du är tillbaks, och kul att jag hittade hit tillslut hehe.

2009-04-15 @ 19:15:04
URL: http://kungkattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0